FANDOM

Wyzwanie Nexusa – (ang. Nexus Challenge) drugie wydarzenie specjalne dostępne od 15 listopada 2016 roku do 4 stycznia 2017 roku. Dodało ono nową skórkę do Genjiego, specjalne graffiti oraz portret gracza dostępny do odblokowania tylko poprzez zagranie odpowiedniej ilości meczów ze znajomym w „Heroes of the Storm”.

Opis wydarzenia Edytuj

Każdy gracz, który podjął się wyzwania i zagrał piętnaście meczów ze znajomym w „Heroes of the Storm” w trybach takich jak „przeciw SI”, „szybki mecz”, „ranking” lub „poza rankingiem”, zdobywa w grze „Overwatch” unikatową skórkę do Genjiego, specjalne graffiti oraz portret gracza. Dorobek w HOTSie również się zwiększa o postać Zarii oraz portret Oni Genjiego.

Wyzwanie można kontynuować o kolejne piętnaście meczów, otrzymując tym samym kolejną garść łupów do gry „Heroes of the Storm”, między innymi: Auriela, Szarogrzywego, Kerrigana, Li-Minga, Ścigacza Orochi oraz stymulator na 30 dni.

Nagrody w „Overwatch” Edytuj

Obraz Nazwa Informacje
Genji oni
Oni Skórka do Genjiego.
Genji graffiti Oni
Oni Graffiti do Genjiego.
Ikona Oni
Oni Portret gracza.

Ciekawostki Edytuj

  • Osoby grające w „Overwatch” głównie na konsolach mogły przyłączyć swoje konta Xbox Live lub Playstation Network do konta Battle.net, aby otrzymać nagrody na konsolach.