FANDOM

Wyzwanie Nexusa 2.0 – (ang. Nexus Challenge 2.0) czwarte wydarzenie specjalne dostępne od 24 kwietnia 2017 roku do 22 maja 2017 roku. Dodało ono skórkę do Genjiego, graffiti oraz portret gracza z poprzedniego wyzwania, a także nową skórkę do D.Vy, specjalne graffiti oraz portret gracza dostępne do odblokowania tylko poprzez zagranie odpowiedniej ilości meczów ze znajomym w „Heroes of the Storm”.

Opis wydarzenia Edytuj

Każdy gracz, który podjął się wyzwania i zagrał pięć meczów ze znajomym w „Heroes of the Storm” w trybach takich jak „przeciw SI”, „szybki mecz”, „ranking” lub „poza rankingiem” od 24 kwietnia do 1 maja, zdobywa w grze „Overwatch” unikatową skórkę do Genjiego, specjalne graffiti oraz portret gracza. Kolejnych pięć meczów rozegranych pomiędzy 1 maja a 8 maja odblokuje unikatową skórkę do D.Vy. Następne pięć meczów rozegranych pomiędzy 8 maja a 15 maja odblokuje specjalne graffiti oraz portret gracza, natomiast ostatnie pięć rozgrywek rozegranych od 15 do 22 maja zagwarantują nam zdobycie dziesięciu skrzynek z łupami.

Dorobek w „Heroes of the Storm” również się zwiększa o portret Oni Genjiego, graffiti Oni Genjiego, sztandar Oni Genjiego, ścigacz Orochi, ścigacz policyjny z Pusan, nexagot Overwatch, sztandar dzielnicovej, graffiti odznaka, portret dzielnicovej oraz 10 skrzynek z łupami.

Nagrody w „Overwatch” Edytuj

Zadanie pierwsze Edytuj

Zadanie drugie Edytuj

Zadanie trzecie Edytuj

Zadanie czwarte Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Osoby grające w „Overwatch” głównie na konsolach mogły przyłączyć swoje konta Xbox Live lub Playstation Network do konta Battle.net, aby otrzymać nagrody na konsolach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki