FANDOM

Wyzwanie Nexusa 2.0 – (ang. Nexus Challenge 2.0) czwarte wydarzenie specjalne dostępne od 24 kwietnia 2017 roku do 22 maja 2017 roku. Dodało ono skórkę do Genjiego, graffiti oraz portret gracza z poprzedniego wyzwania, a także nową skórkę do D.Vy, specjalne graffiti oraz portret gracza dostępne do odblokowania tylko poprzez zagranie odpowiedniej ilości meczów ze znajomym w „Heroes of the Storm”.

Opis wydarzenia Edytuj

Każdy gracz, który podjął się wyzwania i zagrał pięć meczów ze znajomym w „Heroes of the Storm” w trybach takich jak „przeciw SI”, „szybki mecz”, „ranking” lub „poza rankingiem” od 24 kwietnia do 1 maja, zdobywa w grze „Overwatch” unikatową skórkę do Genjiego, specjalne graffiti oraz portret gracza. Kolejnych pięć meczów rozegranych pomiędzy 1 maja a 8 maja odblokuje unikatową skórkę do D.Vy. Następne pięć meczów rozegranych pomiędzy 8 maja a 15 maja odblokuje specjalne graffiti oraz portret gracza, natomiast ostatnie pięć rozgrywek rozegranych od 15 do 22 maja zagwarantują nam zdobycie dziesięciu skrzynek z łupami.

Dorobek w „Heroes of the Storm” również się zwiększa o portret Oni Genjiego, graffiti Oni Genjiego, sztandar Oni Genjiego, ścigacz Orochi, ścigacz policyjny z Pusan, nexagot Overwatch, sztandar dzielnicovej, graffiti odznaka, portret dzielnicovej oraz 10 skrzynek z łupami.

Nagrody w „Overwatch” Edytuj

Obraz Nazwa Informacje
Zadanie pierwsze
Genji oni
Oni Skórka do Genjiego.
Genji graffiti Oni
Oni Graffiti do Genjiego.
Ikona Oni
Oni Portret gracza.
Zadanie drugie
D.Va dzielcova
Dzielnicowa Skórka do D.Vy.
Zadanie trzecie
D.Va graffiti odznaka
Odznaka Graffiti do D.Vy.
Ikona prawo
Prawo Portret gracza.
Zadanie czwarte
Wyzwanie Nexusa (10x skrzynka z łupami)
10x skrzynki z łupami

Ciekawostki Edytuj

  • Osoby grające w „Overwatch” głównie na konsolach mogły przyłączyć swoje konta Xbox Live lub Playstation Network do konta Battle.net, aby otrzymać nagrody na konsolach.