FANDOM

Złomenstein” – cyfrowy komiks wydany 12 października 2016 roku przez Blizzard Entertainment. Powstał z okazji wydarzenia sezonowego znanego pod nazwą „Halloweenowa Groza”.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

Kilkoro członków Overwatch urządziło przyjęcie Halloweenowe i kiedy Jesse McCree opowiadał przy stole straszną historię o wilkołaku, Ana robiła zdjęcie Torbjörnowi i Angeli. Reinhardt uważał jednak opowieść przyjaciela za bajkę dla dzieci i postanowił, że opowie coś straszniejszego i po zgaszeniu świateł zaznaczył, że nie jest to bajka, ale prawdziwe wydarzenia.

Historia miała miejsce w małym Niemieckim miasteczku Adlersbrunn, które było dotknięte straszliwą klątwą. Mieszkał tam doktor Jamison Złomenstein – genialny naukowiec, który służył lokalnemu władcy, tworząc dla niego realistyczne mechaniczne lalki. Władca nie darzył jednak doktora sympatią, a jego twory traktował jak zwykłych niewolników, więc Złomenstein postanowił stworzyć „prawdziwe życie”. Jego wszelakie starania doprowadziły do momentu, w którym naukowiec nie potrafił rozwiązać tajemnicy życia, kiedy to wiedźma z lasu i jej sługa. Ci dali Jamisonowi iskrę życia i w zamian oczekiwali jednej przysługi, kiedy tylko o nią poproszą – nieważne co to by było, doktor był zmuszony to uczynić.

Potwór zaczął oddychać i wstał, po czym postanowił, że nie będzie niczyim niewolnikiem i zaczął niszczyć miasto. Doktor Złomenstein nie przejmował się tym, a wręcz przeciwnie – napawał oczy, jak ci, którzy z niego drwili, błagają teraz o pomoc. Po rzeźni, która trwała godzinami potwór zniknął i do dziś nikt nie wie, co się z nim stało. Nagle opowieść Reinhardta przerwało pukanie do drzwi, a gdy ten je otworzył, ujrzał postać ze swojej historii – sługę wiedźmy. Przerażony próbował uciec, jednakże potknął się i przewrócił stół, doszczętnie go niszcząc. Potworem okazał się być Gabriel, który spóźnił się na przyjęcie z powodu przygotowań kostiumu.

Postacie Edytuj

Złomiarz IkonaŁaska IkonaŻniwiarz IkonaWieprzu IkonaŻołnierz-76 IkonaAna IkonaReinhardt IkonaTorbjörn IkonaMcCree Ikona

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj