FANDOM

Co za piękny dzień, żeby urządzić rzeź!

Złomiarz (ang. Junkrat) – jeden z bohaterów gry Overwatch.

Opis szczegółowy Edytuj

Złomiarz dysponuje masą śmiercionośnego sprzętu, zdolnego zrównać z ziemią całe połacie pola bitwy – w tym granatnikiem wystrzeliwującym odbijające się granaty, minami ogłuszającymi, które odrzucają wrogów, a także potrzaskami unieruchamiającymi przeciwników.

Oficjalna strona Overwatch

Tło fabularne Edytuj

Sielankowe życie Edytuj

Złomiarz to pomyleniec z obsesją na punkcie materiałów wybuchowych, którego misją życiową jest sianie chaosu i zniszczenia.

Atak na rdzeń fuzyjny australijskiego omnium na zawsze zmienił krajobraz buszu. Eksplozja przeistoczyła okolicę w surowe, napromieniowane pustkowie usiane szczątkami i powyginanymi kawałkami zniszczonego kompleksu. Dla większości ocalałych tereny te nie nadawały się do zamieszkania.

Niektórzy zdołali jednak tam przetrwać. Grupa nazywająca siebie Śmieciarzami rozszabrowała pozostałości po omnium i utworzyła w jego cieniu pozbawioną praw i zasad społeczność. Należał do niej między innymi Złomiarz, którego sposobem na przeżycie było zbieranie złomu i części maszyn w ruinach. Rezydualne promieniowanie po eksplozji dotknęło go tak samo jak innych, powodując drobne odchylenia w jego zachowaniu. Szczypta szaleństwa idealnie predysponuje Złomiarza do obsługi niebezpiecznych materiałów wybuchowych, na punkcie których ma niezłego bzika.

Złomiarz zasłynął, kiedy odkrył niezwykle cenny sekret w głębi ruin omnium. Mało kto znał prawdziwą naturę tego znaleziska, niemniej jego odkrywca znalazł się na celowniku łowców nagród, gangów i drobnych cwaniaczków. Wiecznie ścigany, zawarł pakt z byłym egzekutorem Śmieciarzy o pseudonimie Wieprzu, który niechętnie zgodził się zostać jego osobistym ochroniarzem w zamian za połowę udziałów w łupach.

Ostatecznie Złomiarz i Wieprzu opuścili australijski busz i rozpoczęli przestępczą wędrówkę po świecie, siejąc szaleństwo i spustoszenie wszędzie, gdzie tylko się pojawią.

Bezwzględne mordy Edytuj

W pewnym momencie swojego życia Złomiarz spotkał Wieprza, z którym to odnalazł wspólny język. Wspólnie zaczęli rabować, wywoływać chaos i cieszyć się ze swoich niebezpiecznych czynów. Po pewnym czasie i znalezieniu się w listach gończych dwójka została zatrudniona przez pewnego biznesmena, który to chciał im zapłacić za zniszczenie magazynu z omnikami i uwolnienie zakładników. Przestępcy przyjęli tę propozycję i natychmiastowo udali się na miejsce, gdzie podłożyli mnóstwo bomb. Jak się później okazało, zakładników w środku nie było, a roboty należały do firmy biznesmena, który to ich zatrudnił. To zdenerwowało mężczyzn, którzy wrócili się do kontrahenta i powiesili go na łańcuchu do żurawia budowlanego, po czym odpalili ładunki wybuchowe.

Zdolności Edytuj

Granatnik Granatnik
Granatnik Złomiarza wystrzeliwuje na dużą odległość granaty, które odbijają się od ziemi i wybuchają po trafieniu we wroga.
LPM.pngRTPS3 R2.png
Mina Ogłuszająca Mina Ogłuszająca
Złomiarz może podkładać domowej roboty miny ogłuszające, po czym detonować je, aby zadawać obrażenia wrogom i odrzucać ich... albo samemu wystrzeliwać się w powietrze.
⇧ ShiftLBPS3 L1.png
Potrzask Potrzask
Złomiarz rzuca wielką pułapkę ze stalowymi zębami. Jeśli jakiś wróg zanadto się do niej zbliży, szczęki pułapki zatrzaskują się, raniąc go i unieruchamiając.
ERBPS3 R1.png
Totalna Masakra Totalna Masakra
Obłąkańcze poczucie humoru Złomiarza daje o sobie znać nawet po jego śmierci. Kiedy Złomiarz ginie, upuszcza kilka granatów bez zawleczki.
Zdolność pasywna!
Mord-Opona Mord-Opona
Złomiarz wypuszcza napędzaną silnikiem oponę z bombą, która jedzie przez pole bitwy, pokonując ściany i przeszkody. Złomiarz może zdalnie zdetonować Mord-Oponę i zadać poważne obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu eksplozji. Może też poczekać, aż sama wybuchnie.
QYTrójkąt (PS).png

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Złomiarz osiągnięcia potrzask z hukiem.png Potrzask z hukiem Odrzuć wroga Miną Ogłuszającą Złomiarza prosto w swój Potrzask w Szybkiej grze/Rywalizacji. Złomiarz graffiti osiągnięcia piksel.png
Złomiarz osiągnięcia rozjechanie.png Rozjechanie Zabij 4 wrogów jedną Mord-Oponą Złomiarza w Szybkiej grze/Rywalizacji. Złomiarz graffiti osiągnięcia słodziak.png

Występy Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Cyfrowe komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki