FANDOM

Stać, ani kroku dalej!
Zamieć (ang. Blizzard) – superzdolność Mei, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Mei wypuszcza małego drona, który w ciągu 5 sekund zadaje 100 punktów obrażeń (20 punktów obrażeń co sekundę), spowalnia, a potem unieruchamia na 4 sekundy przeciwników znajdujących się w zasięgu 10 metrów od niego.

Gracz, który gra Mei oraz przeciwnicy po aktywacji superzdolności usłyszą „Stać, ani kroku dalej!”, natomiast sojusznicy usłyszą „Stać, nie ruszać się!”.

Mei wypuszcza drona sterującego pogodą, który wywołuje nagłe porywy wiatru i śniegu na dużym obszarze. Zamieć spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia, a jeśli jakiś wróg nie ucieknie na czas, zostaje zamrożony na kość.

Ciekawostki Edytuj

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 19 września 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że superzdolność Mei wyglądała na zdolność sojusznika (nie zmieniała się z niebieskiej na czerwoną) po odbiciu przez Genjiego.
  • Overwatch emblem black 15 listopada 2016 Opis: Zwiększono koszt użycia superzdolności o 15%.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Pocisk przebija teraz bariery; zwiększono promień działania z 8 do 10 metrów.
  • Overwatch emblem black 20 listopada 2015 (beta) Opis: Pasek superzdolności nie ładuje się, kiedy ta jest w użyciu.

Zobacz też Edytuj