Zdolności – ofensywne i defensywne umiejętności bohaterów z gry „Overwatch”, które są używane po wciśnięciu odpowiednich klawiszy bądź kontrolek, które to mogą być zmienione w preferencjach w opcjach gry. Zdolności różnią się od siebie w zależności od klasy postaci:

  • Atak – bohaterowie ataku zadają ogromne obrażenia przeciwnikom, a także są bardzo mobilni.
  • Obrona – bohaterowie obrony panują nad polem walki, zakłócają ataki wroga i umacniają kluczowe punkty dzięki dalekodystansowym zdolnościom.
  • Tank – bohaterowie typu tank przyjmują na siebie obrażenia i przełamują obronę przeciwnika, atakując zgrupowanych wrogów lub wąskie przejścia.
  • Wsparcie – bohaterowie wsparcia chronią, wzmacniają i leczą swoich sojuszników, dają im premie do obrażeń i szybkości ruchu, a także zapewniają użyteczne efekty.

Lista zdolności Edytuj

Atak Edytuj

Fara Edytuj

Wyrzutnia Rakiet

Wyrzutnia Rakiet

Fara wystrzeliwuje ze swojej głównej broni rakiety o rozległym polu rażenia, które zadają dotkliwe obrażenia.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Skok Odrzutowy

Skok Odrzutowy

Dzięki silnikom odrzutowym jej kombinezonu Fara może błyskawicznie unieść się wysoko w powietrze.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Przytłaczający Strzał

Przytłaczający Strzał

Fara używa wyrzutni w nadgarstku kombinezonu. Pocisk rakietowy odrzuca trafionych przeciwników.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Genji Edytuj

Shuriken

Shuriken

Genji rzuca jedną po drugiej trzy śmiertelnie groźne gwiazdki. Może też rzucić trzy shurikeny na raz, szerokim łukiem.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Szybkie Cięcie

Szybkie Cięcie

Genji rzuca się naprzód, przecina powietrze swoją kataną i przenika przez wrogów na swojej drodze. Jeśli Genji zlikwiduje swój cel za pomocą tej zdolności, może natychmiast użyć jej ponownie.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Odbicie

Odbicie

Używając niezwykle szybkich cięć mieczem, Genji odbija nadlatujący pocisk w kierunku przeciwnika.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

McCree Edytuj

Rozjemca

Rozjemca

McCree wystrzeliwuje z rozjemcy, swojego wiernego, sześciostrzałowego rewolweru. Może go również błyskawicznie przeładować, aby w mgnieniu oka wystrzelać cały bębenek.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Przewrót Bojowy

Przewrót Bojowy

McCree wykonuje salto w kierunku, w którym się porusza, jednocześnie bez wysiłku przeładowując Rozjemcę.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Granat Błyskowy

Granat Błyskowy

McCree ciska granat, który po kilku chwilach wybucha, oślepiając przeciwników. Rozbłysk wywołany przez eksplozję powoduje zamroczenie przeciwników znajdujących się w polu rażenia.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Pięść Zagłady Edytuj

Działo Ręczne

Działo Ręczne

Pięść Zagłady strzela na krótki zasięg ze swojej rękawicy. Amunicja automatycznie regeneruje się po chwili.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Fala Sejsmiczna

Fala Sejsmiczna

Pięść Zagłady wyskakuje do przodu, uderza pięścią w ziemię i przyciąga pobliskich wrogów.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Podbródkowy

Podbródkowy

Pięść Zagłady uderza przeciwników stojących przed nim i wyrzuca ich w powietrze.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Rakietowy Cios

Rakietowy Cios

Po naładowaniu zdolności, Pięść Zagłady rzuca się do przodu i odrzuca wroga, który otrzymuje dodatkowe obrażenia, jeżeli trafi w ścianę.

Użycie: PPM, XB LT, PS3 L2

Smuga Edytuj

Pistolety Pulsacyjne

Pistolety Pulsacyjne

Smuga strzela z obu pistoletów z zawrotną szybkością.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Mignięcie

Mignięcie

Smuga przemyka poziomo w kierunku, w jakim się aktualnie porusza, przemierzając bezczasowo przestrzeń, i pojawia się kilka metrów dalej. Może zgromadzić maksymalnie trzy ładunki tej zdolności. Nowe ładunki są generowane co kilka sekund.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Powrót

Powrót

Smuga dokonuje przeskoku w nieodległą przeszłość, co przywraca jej zdrowie i amunicję do stanu sprzed kilku sekund i przenosi ją na poprzednią pozycję.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Sombra Edytuj

Pistolet Maszynowy

Pistolet Maszynowy

Pistolet Maszynowy Sombry strzela z dużym rozrzutem na krótki dystans.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Hakowanie

Hakowanie

Sombra używa Hakowania, aby na chwilę uniemożliwić wrogom używanie zdolności lub uczynić apteczki bezużytecznymi dla przeciwników.

Użycie: PPM, XB LT, PS3 L2

Kamuflaż Termooptyczny

Kamuflaż Termooptyczny

Sombra staje się na chwilę niewidzialna, a jej szybkość znacznie wzrasta. Zaatakowanie jej, użycie przeciwko niej zdolności ofensywnych lub zadanie jej obrażeń wyłącza Kamuflaż Termooptyczny.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Translokator

Translokator

Sombra rzuca marker nawigacyjny Translokatora. Później może natychmiast wrócić w miejsce, gdzie znajduje się marker, póki jest on aktywny (także w trakcie walki).

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Żniwiarz Edytuj

Piekielne Strzelby

Piekielne Strzelby

Żniwiarz rozrywa przeciwników na strzępy przy pomocy swoich bliźniaczych strzelb.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Postać Upiora

Postać Upiora

Żniwiarz na krótką chwilę staje się cieniem. W tej postaci nie odnosi żadnych obrażeń i jest w stanie przenikać przez wrogów, ale nie może korzystać z broni ani zdolności.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Krok w Cień

Krok w Cień

Żniwiarz może wybrać miejsce docelowe i zniknąć, by pojawić się w oznaczonym punkcie.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Żołnierz-76 Edytuj

Ciężki Karabin Pulsacyjny

Ciężki Karabin Pulsacyjny

Karabin Żołnierza-76 zachowuje wyjątkową stabilność w automatycznym trybie ostrzału pulsacyjnego.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Rakiety Helix

Rakiety Helix

Karabin pulsacyjny Żołnierza-76 wystrzeliwuje po spiralnej trajektorii pojedynczą serię malutkich rakiet. Ich wybuch zadaje obrażenia wszystkim wrogom na niewielkim obszarze.

Użycie: PPM, XB LT, PS3 L2

Sprint

Sprint

Kiedy Żołnierz-76 musi uniknąć wymiany ognia lub natychmiast do niej dołączyć, może użyć sprintu. To krótkie przyśpieszenie kończy się, jeśli Żołnierz-76 wykona jakąkolwiek czynność poza szarżowaniem naprzód.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Pole Biotyczne

Pole Biotyczne

Żołnierz-76 ustawia na ziemi emiter pola biotycznego. Jego energia przywraca zdrowie właścicielowi i wszystkim członkom jego drużyny w zasięgu pola.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Obrona Edytuj

Bastion Edytuj

Konfiguracja: Zwiadowca

Konfiguracja- Zwiadowca

W trybie zwiadowcy Bastion zachowuje pełną mobilność i jest wyposażony w pistolet maszynowy wystrzeliwujący serie pocisków średniego zasięgu.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Konfiguracja: Wartownik

Konfiguracja- Wartownik

W trybie wartownika Bastion zmienia się w nieruchomą fortecę. Od przodu chroni go osłona i jest wyposażony w karabin gatlinga. Tę zabójczą broń można stosować na krótki i średni dystans, siejąc pociskami po kolejnych wrogach i zadając dotkliwe obrażenia wielu celom.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Rekonfiguracja

Rekonfiguracja

Bastion przechodzi swobodnie między oboma podstawowymi trybami bojowymi, dostosowując się do warunków panujących na polu walki.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Samonaprawa

Samonaprawa

Bastion regeneruje się, jednak podczas naprawy nie może korzystać z broni.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Hanzo Edytuj

Łuk Burzy

Łuk Burzy

Hanzo napina łuk i wypuszcza strzałę w wybrany cel.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Strzała Soniczna

Strzała Soniczna

Hanzo używa strzały wyposażonej w sonar. Przeciwnicy znajdujący się w jej zasięgu zostają oznaczeni, co sprawia, że Hanzo i jego sojusznikom łatwiej ich namierzyć i dopaść.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Strzała Rozpryskowa

Strzała Rozpryskowa

Hanzo wystrzeliwuje strzałę, która rozpada się na kawałki. Jej fragmenty odbijają się od ścian i przedmiotów, i mogą trafić wiele celów jednocześnie.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Mei Edytuj

Miotacz Endotermiczny

Miotacz Endotermiczny

Mei wystrzeliwuje ze swego miotacza na krótki dystans skupioną zamrażającą wiązkę, która zadaje wrogom obrażenia, spowalnia ich, a ostatecznie zamraża. Mei może też strzelać z miotacza na średni dystans pociskami w kształcie sopli.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Kriostaza

Kriostaza

Mei błyskawicznie otacza się grubą bryłą lodu. Kiedy jest w niej zamknięta, odzyskuje punkty zdrowia i nie otrzymuje obrażeń, lecz nie może się ruszać ani używać zdolności.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Ściana Lodu

Ściana Lodu

Mei tworzy ogromną ścianę lodu, która przesłania pole widzenia, uniemożliwia przejście i blokuje ataki.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Torbjörn Edytuj

Nitownica

Nitownica

Torbjörn może strzelać nitami na dużą odległość lub zamienić broń na krótkodystansowy miotacz stopionego metalu.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Młot Kowalski

Młot Kowalski

Torbjörn używa uniwersalnego młota do budowy, modernizacji i naprawy wieżyczek. Może go także w mgnieniu oka zmienić w skuteczną broń.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Budowa Wieżyczki

Budowa Wieżyczki

Torbjörn konstruuje armatę automatyczną namierzającą wrogów. Może ją ulepszyć zwiększając jej trwałość lub dodając drugą lufę oraz wyrzutnię rakiet. W tym celu wykorzystuje części znalezione przy martwych przeciwnikach i sojusznikach.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Wykucie Pancerza

Wykucie Pancerza

Torbjörn rzuca na pole bitwy ulepszenie pancerza. Może ono zostać wykorzystane przez niego lub jego sojuszników do redukcji otrzymywanych obrażeń.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Trupia Wdowa Edytuj

Pocałunek Wdowy

Pocałunek Wdowy

Uniwersalny karabin snajperski Trupiej Wdowy doskonale nadaje się do eliminowania odległych celów. Jeżeli cel zbliży się na średni zasięg, karabin snajperski można przełączyć w pełny tryb automatyczny.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Kotwiczka

Kotwiczka

Trupia Wdowa wystrzeliwuje hak w wybrane miejsce – jeśli trafi na powierzchnię, po której można się wspinać, zostanie zamocowany i przyciągnie Wdowę. Dzięki zwiększeniu pola widzenia łatwiej jest jej unikać przeciwników i atakować z zaskoczenia.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Jadowita Mina

Jadowita Mina

Trupia Wdowa może przymocować szybko uzbrajającą się jadowitą minę do niemal dowolnej powierzchni. Kiedy cel znajdzie się w zasięgu jej czujnika ruchu, mina wybuchnie, otaczając pobliskich przeciwników chmurą toksycznego gazu.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Złomiarz Edytuj

Granatnik

Granatnik

Granatnik Złomiarza wystrzeliwuje na dużą odległość granaty, które odbijają się od ziemi i wybuchają po trafieniu we wroga.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Mina Ogłuszająca

Mina Ogłuszająca

Złomiarz może podkładać domowej roboty miny ogłuszające, po czym detonować je, aby zadawać obrażenia wrogom i odrzucać ich... albo samemu wystrzeliwać się w powietrze.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Potrzask

Potrzask

Złomiarz rzuca wielką pułapkę ze stalowymi zębami. Jeśli jakiś wróg zanadto się do niej zbliży, szczęki pułapki zatrzaskują się, raniąc go i unieruchamiając.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Tank Edytuj

D.Va Edytuj

Działka Fuzyjne

Działka Fuzyjne

D.Va posiada mecha wyposażonego w podwójne działka obrotowe krótkiego zasięgu. Umożliwiają one ciągły ostrzał o dużej sile ognia, bez konieczności przeładowywania, ale ich używanie sprawia, że D.Va porusza się wolniej.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Dopalacze

Dopalacze

D.Va wybija się swoim mechem w powietrze i leci z siłą rozpędu. Może skręcać, zmieniać kierunek lotu lub przebijać się beczką przez szeregi wrogów, odrzucając ich do tyłu.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Matryca Obronna

Matryca Obronna

D.Va może aktywować swój frontowy układ celowniczy, aby zestrzeliwać nadlatujące pociski.

Użycie: PPM, XB LT, PS3 L2

Pistolet Świetlny

Pistolet Świetlny

Kiedy D.Va nie pilotuje swojego mecha, może walczyć na średni dystans, używając automatycznego blastera.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Orisa Edytuj

Miotacz Fuzyjny

Miotacz Fuzyjny

Automatyczne działo Orisy zadaje podtrzymywane obrażenia, ale spowalnia ją podczas prowadzenia ostrzału.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Stać!

Stać!

Orisa wystrzeliwuje ładunek grawitacyjny, który następnie może zdetonować, aby spowolnić pobliskich przeciwników i przyciągnąć ich w miejsce eksplozji.

Użycie: PPM, XB LT, PS3 L2

Umocnienie

Umocnienie

Orisa tymczasowo otrzymuje mniejsze obrażenia i jest odporna na efekty ograniczające działanie.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Bariera Ochronna

Bariera Ochronna

Orisa stawia stacjonarną barierę, aby chronić siebie i swoich sojuszników przed atakami wroga.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Reinhardt Edytuj

Młot Rakietowy

Młot Rakietowy

Młot Rakietowy Reinhardta to niezwykle skuteczna broń do walki wręcz. Z każdym zamaszystym ciosem zadaje przeciwnikom dotkliwe obrażenia.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Pole Osłonowe

Pole Osłonowe

Reinhardt wytwarza przed sobą rozległą osłonę energetyczną, która może pochłonąć znaczne obrażenia, zanim zostanie zniszczona. Osłona chroni również jego towarzyszy, ale podczas jej podtrzymywania Reinhardt nie może atakować.

Użycie: PPM, XB LT, PS3 L2

Szarża

Szarża

Reinhardt szarżuje naprzód w linii prostej, chwytając wrogów znajdujących się na jego drodze. Jeśli zderzy się z murem, pochwyceni przeciwnicy odnoszą dotkliwe obrażenia.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Ogniste Uderzenie

Ogniste Uderzenie

Smagając młotem rakietowym, Reinhardt może wystrzelić przed siebie ognisty pocisk, który przebija trafionych wrogów i zadaje im obrażenia.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Wieprzu Edytuj

Szmelcownica

Szmelcownica

Szmelcownica Wieprza wystrzeliwuje na krótką odległość kawałki metalu w postaci potężnej salwy o dużym rozrzucie. Może też strzelać kulami kartaczowymi o nieco większym zasięgu, które po trafieniu eksplodują metalowymi odłamkami.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Hak na Łańcuchu

Hak na Łańcuchu

Wieprzu ciska łańcuchem w stronę wroga, a jeśli trafi, przyciąga cel do siebie.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Sztachnięcie

Sztachnięcie

Wieprzu poświęca chwilę, aby odzyskać część swoich punktów zdrowia.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Winston Edytuj

Działo Tesli

Działo Tesli

Broń Winstona strzela ładunkiem elektrycznym krótkiego zasięgu. Wyładowanie to trwa aż do zwolnienia spustu.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Plecak Odrzutowy

Plecak Odrzutowy

Winston wznosi się w przestworza dzięki swojemu plecakowi energetycznemu i gwałtownie przemyka w powietrzu, zadając znaczne obrażenia pobliskim przeciwnikom oraz ogłuszając ich przy lądowaniu.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Emiter Osłony

Emiter Osłony

Emiter Osłony Winstona tworzy pole siłowe w kształcie sfery, która pochłania obrażenia, dopóki nie zostanie zniszczona. Sojusznicy ochraniani osłoną mogą nadal ostrzeliwać przeciwników.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Zaria Edytuj

Działo Cząsteczkowe

Działo Cząsteczkowe

Potężne działo cząsteczkowe Zarii wyzwala niszczycielską wiązkę energetyczną krótkiego zasięgu. Może również wystrzelić ładunek wybuchowy, który zadaje obrażenia wielu przeciwnikom jednocześnie.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Bariera Cząsteczkowa

Bariera Cząsteczkowa

Działo Cząsteczkowe może emitować barierę ochronną, która osłania Zarię przed atakami wroga, przekierowując otrzymaną w ten sposób energię tak, aby zwiększała obrażenia zadawane przez jej broń i rozszerzała pole rażenia wiązki działa.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Bariera Projekcyjna

Bariera Projekcyjna

Zaria otacza jednego z członków swojej drużyny barierą energetyczną, która jednocześnie absorbuje ogień wroga i wzmacnia siłę rażenia działa cząsteczkowego.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Wsparcie Edytuj

Ana Edytuj

Karabin Biotyczny

Karabin Biotyczny

Karabin Ana strzela strzałkami, które potrafią przywracać zdrowie jej sojusznikom lub zadawać długotrwałe obrażenia wrogom. Celownik optyczny powala jej obserwować odległe cele i oddawać strzały z ogromną precyzją.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Strzałka Usypiająca

Strzałka Usypiająca

Ana wystrzeliwuje strzałkę z broni podręcznej i pozbawia przeciwnika przytomności (chociaż każde zadane mu obrażenia spowodują, że się ocknie).

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Granat Biotyczny

Granat Biotyczny

Ana rzuca ładunek biotyczny, który rani wrogów i leczy sojuszników na niewielkim obszarze działania. Przez krótki czas sojusznicy objęci efektem leczącym szybciej odzyskują zdrowie, a wrogowie dotknięci wybuchem nie mogą być leczeni.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Lúcio Edytuj

Wzmacniacz

Wzmacniacz

Lúcio może atakować wrogów bronią dźwiękową lub odrzucać ich falą dźwiękową.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Przenikanie

Przenikanie

Lúcio cały czas wzmacnia siebie i pobliskich członków drużyny za pomocą muzyki. Może przy tym zmieniać utwory – jeden zwiększa szybkość ruchu, a drugi regeneruje zdrowie.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Potencjometr

Potencjometr

Lúcio zwiększa głośność, wzmacniając efekty swoich piosenek.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Łaska Edytuj

Kaduceusz

Kaduceusz

Łaska aktywuje promień łączący ją z sojusznikiem. Podtrzymując połączenie, może w miarę potrzeb przywracać mu zdrowie lub zwiększać ilość zadawanych przez niego obrażeń.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Blaster

Blaster

Łaska wystrzeliwuje salwę ze swojej broni bocznej. Jest to szczególnie przydatne do samoobrony w nieprzewidzianych sytuacjach.

Użycie: LPM, XB RT, PS3 R2

Anioł Stróż

Anioł Stróż

Łaska przelatuje w pobliże wybranego sojusznika, zapewniając mu wsparcie w kluczowych momentach.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Symmetra Edytuj

Projektor Fotonowy

Projektor Fotonowy

Broń Symmetry emituje wiązkę krótkiego zasięgu, która namierza pobliskiego przeciwnika i zadaje mu ciągłe obrażenia, zwiększające się tym bardziej, im dłużej wiązka pozostaje wymierzona w dany cel. Projektor może również wyzwolić kulę naładowanej energii, która zadaje znaczne obrażenia.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Wieżyczka Strażnicza

Wieżyczka Strażnicza

Symmetra rozstawia niewielką wieżyczkę, która automatycznie ostrzeliwuje znajdujących się w jej zasięgu przeciwników pociskami spowalniającymi. Na polu bitwy może znajdować się kilka wieżyczek jednocześnie.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Bariera Fotonowa

Bariera Fotonowa

Symmetra wytwarza ruchomą barierę, która pochłania obrażenia, posuwając się naprzód.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Zenyatta Edytuj

Kula Zniszczenia

Kula Zniszczenia

Zenyatta wyzwala niszczące kule energii pojedynczo lub w formie szybkiej salwy, którą wystrzeliwuje, spędziwszy kilka chwil na gromadzeniu mocy.

Użycie: LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2

Kula Harmonii

Kula Harmonii

Zenyatta rzuca kulę w kierunku sojusznika. Dopóki Zenyatta pozostaje w zasięgu wzroku, kula będzie towarzyszyć wybranej postaci, powoli przywracając ją do zdrowia. W danym momencie tylko jeden sojusznik może się znajdować pod wpływem kuli harmonii.

Użycie: LS, XB LB, PS3 L1

Kula Rozdarcia

Kula Rozdarcia

Zenyatta przymocowuje do przeciwnika kulę rozdarcia, która zwiększa liczbę otrzymywanych przez niego obrażeń tak długo, jak długo mnich pozostaje przy życiu. W danym momencie tylko jeden przeciwnik może się znajdować pod wpływem kuli rozdarcia.

Użycie: E, XB RB, PS3 R1

Zobacz też Edytuj