FANDOM

Młotem w hołotę!
Zdruzgotanie (ang. Earthshatter) – superzdolność Reinhardta, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Reinhardt uderza w ziemię swym młotem, zadając 50 punktów obrażeń i przewracając na 2.5 sekundy przeciwników znajdujących się w zasięgu 20 metrów.

Gracz, który gra Reinhardtem oraz przeciwnicy po aktywacji superzdolności usłyszą „Młotem w hołotę!”, natomiast sojusznicy nic nie usłyszą.

Reinhardt wali w ziemię swym młotem rakietowym i wywołuje falę uderzeniową, która powala wszystkich przeciwników znajdujących się przed nim oraz zadaje im obrażenia.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 23 maja 2017 Opis: Obniżono efektywną wysokość z 3 do 2 metrów; próg wysokości obiektów, na które może „wspiąć” się Zdruzgotanie został obniżony z 3 do 2 metrów, dzięki czemu efekt użycia zdolności ma mniejszą szansę na pokonanie wysokich obiektów podczas rozprzestrzeniania się.
  • Overwatch emblem black 13 kwietnia 2016 (beta) Opis: Zdolności nie będą już wpływać na ładowanie się superzdolności.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Zmniejszono obrażenia o 50%; zmniejszono szerokość stożka o 40%; Reinhardt może się obracać podczas używania Zdruzgotania; teraz będzie zapewniać Reinhardtowi niewrażliwość na Uderzenie Grawitonowe Zarii; jeśli Reinhardt aktywuje Zdruzgotanie, będąc uwięzionym w Uderzeniu Grawitonowym, spadnie na ziemię, a jego zdolność uaktywni się w miejscu lądowania.

Zobacz też Edytuj