FANDOM

Zlecenie” (ang. Alive) – krótkometrażowy film animowany na podstawie gry „Overwatch”, stworzony przez Blizzard Entertainment.

Opis Edytuj

„Zlecenie” opowiada historię Trupiej Wdowy, niezrównanej zabójczyni z organizacji Szpon, śmiertelnie skutecznej w eliminowaniu swoich ofiar. W tym odcinku przeniesiemy się do londyńskiej dzielnicy King's Row, pewnej brzemiennej w skutki nocy i przekonamy się, że jedna śmierć potrafi wszystko zmienić.

Występują Edytuj

Smuga IkonaTrupia Wdowa IkonaTekarta Mondatta Ikona

Streszczenie Edytuj

Pod osłoną nocy, na King's Row, swoje przemówienie odbyć ma ceniony przywódca Szambali - Tekhartha Mondatta. Wśród ludzi chcących wysłuchać omnika-mnicha znalazła się Smuga. Niestety, na przemówienie udała się również Trupia Wdowa, mająca za zadanie wyeliminować Tekharthe. Smuga zauważyła agentkę Szponu i od razu ruszyła ją powstrzymać. Między kobietami nastąpiła walka, w czasie której Smuga zaalarmowała ochronę o próbie zamachu. Niestety, Trupiej Wdowie podstępem udało się pozbyć szambalijskiego mnicha i opuścić miejsce zdarzenia.

Transkrypt Edytuj

[Ukazanie czarnej wdowy na pajęczynie, w kratce wentylacyjnej. Za kratką widoczne jest King's Row.]

Trupia Wdowa: [głos w tle] W dzieciństwie, panicznie bałam się pająków.

[Przejście do przodu, na zewnątrz kratki. Ochroniarze przechodzą przed kamerą.]

Trupia Wdowa: [głos w tle] Ktoś mi powiedział, że nic nie czują...

[Ochroniarz zostaje znokautowany i upada przed kamerą.]

Trupia Wdowa: [głos w tle] ...że ich serca nie biją.

[Trupia Wdowa wchodzi w kadr, ale widoczne są tylko jej nogi. Zatrzymuje się na chwilę i idzie przed siebie.]

Trupia Wdowa: [głos w tle] Ale ja znam prawdę.

[Cięcie na tłum ludzi i omników, znajdujących się przed budynkiem z wywieszonymi transparentami Klasztoru Szmabala. Trzymają w górze różne tablice i wykrzykują imię Tekhartha Mondatty. Kamera przenosi się między tłum, gdzie mała dziewczynka zauważa Smugę i próbuje zwrócić uwagę swojej mamie.]

[Cięcie na kulisy. Omnik poprawia strój Mondatty i odsuwa się. Ochroniarz sprawdza słuchawkę w uchu, a następnie zaprasza mnicha na podium. Mondatta wchodzi na podium. Tłum wiwatuje, a następnie zapada cisza. Smuga rusza się, by mieć lepszy widok.]

Mondatta: Ludzie. Maszyny. Wszyscy jesteśmy jednością ze Źrenicą.

[Tłum wiwatuje.]

Mondatta: Patrząc na was, widzę przyszłość. Ludzie i omnicy stojący ramię w ramię. Zjednoczeni przez empatię, wspólne marzenia i nadzieje.

[Podczas przemowy Mondatty, Smuga zauważa ochroniarza mnicha dostającego wiadomość przez słuchawkę, a następnie rozglądającego się na dachy budynków. Zaciekawiona, Smuga opuszcza tłum.]

[Cięcie na dach. Kilka ochroniarzy patroluje teren. Jeden z nich zatrzymuje się, by wysłuchać wiadomości za słuchawki. Trupia Wdowa rozprasza go wystrzałem Kotwiczki w komin i przydusza go do ziemi. Kiedy ten leży, Trupia Wdowa dobija go uderzeniem tyłem Pocałunku Wdowy.]

[Trupia Wdowa owija linkę od Kotwiczki wokół nogi i skacze z dachu, wisząc następnie do góry nogami. Używa lunety i celuje w Mondatte, lecz zauważa niebieskie smugi wizjerze. Pojawia się Smuga, strzelająca swoimi Pistoletów Pulsacyjnych. Trupia Wdowa odpowiada strzałami i przebija się przez okno. Zatrzymuje się, by wciągnąć Kotwiczkę. Smuga ląduje na półce naprzeciwko okna.]

Smuga: Znowu chcesz popsuć imprezę?

[Smuga zaczyna strzelać i wskakuje do okna. Trupia Wdowa używa Kotwiczki i wciąga siebie na górę, zadając przy tym kopniaka Smudze, a następnie strzela dookoła siebie. Smuga używa Mignięcia po schodach, by dogonić Trupią Wdowę. Chowa się, kiedy ta zatrzymuje się, by zacząć strzelać.]

Smuga: [do komunikatora na nadgarstku] Chrońcie Mondattę! Strzelec na dachu! Powtarzam, strzelec na dachu!

[Cięcie na ochroniarza Mondatty, słuchający Smugi przez słuchawkę w uchu.]

Ochroniarz: To bezpieczny kanał, nikomu nie wolno-
Smuga: Mondatta w niebezpieczeństwie! Zabierzcie go!
Ochroniarz: Kim ty w ogóle jesteś, mów natychmiast.

[Słychać odgłosy strzałów.]

Ochroniarz: Ekipy na dachach, sprawdźcie to. Zabieramy go, powtarzam, zabieramy go.

[Ochroniarz podchodzi do Mondatty w środku jego przemowy.]

Ochroniarz: Musimy iść, tutaj nie jest bezpiecznie. [do słuchawki w uchu] Transport, tu Drużyna 1. Ewakuujemy się, odbiór.

[Mondatta wraz z ochroną idą w stronę tłumu. Cięcie na Trupią Wdowę, która strzela w Smugę, a następnie zeskakuje z dachu. Smuga wychodzi z ukrycia, by odkryć, że Trupia Wdowa zniknęła.]

[Cięcie na Trupią Wdowę, używającą Kotwiczki, by wylądować na strażniku. Turla się do kolejnego i przydusza go kopniakiem. Biegnie sprintem i skacze na kolejnego strażnika na kolejnym dachu. Odstrzeliwuje kolejnego strażnika i kopie jednego z nich w szczękę. Następnie odwraca się i strzela w kolejnych strażników.]

[Trupia Wdowa włącza Infrawizję, lokalizując Mondattę wśród tłumu. Skacze przez kolejne dachy, będąc ściganą przez Smugę. Kładzie Jadowitą Minę na kominie, którą Smuga aktywuje. Gaz z miny dopadł Smugę, co sprawiło, że ta przewróciła się i zaczęła kaszleć. Trupia Wdowa stoi nad nią i kieruje karabin na jej twarz.]

Trupia Wdowa: Wyjątkowo niemądra dziewczynka.

[Smuga używa Powrotu i pojawia się w czasie skoku między dwoma dachami, tym razem używając Mignięcia.]

Smuga: Co mówiłaś?

[Smuga strzela w rurę obok Trupiej Wdowy, rozprzestrzeniając wszędzie parę. Chwilowe cięcie na Mondattę mającego wsiąść do limuzyny. Ponowne cięcie na Smugę, która rzuca Bombę Pulsacyjną. Trupia Wdowa rozstrzela bombę w powietrzu, której wybuch wyrzuca Smugę poza dach. Mondatta odwraca się i widzi Smugę w powietrzu. Tłum wzdycha.]

[Trupia Wdowa skacze za Smugą, celując w jej akcelerator czasowy. Wystrzeliwuje pocisk i kiedy miał on trafić w Smugę, ta użyła powrotu. Pocisk leci dalej, trafiając w głowę Mondatty. Tłum jest wstrząśnięty, kiedy światła na głowie Mondatty gasną.]

[Trupia Wdowa i Smuga lądują na pobliskim dachu. Smuga sprawdza, czy nie ma żadnych obrażeń, a następnie spogląda na Trupią Wdowę.]

Smuga: Co?
Trupia Wdowa: To chyba koniec imprezy.

[Smuga podbiega do krawędzi dachu, spoglądając na spanikowany tłum i ciało Mondatty.]

Smuga: Nie... nie, nie, nie.

[Wkurzona Smuga, miga w stronę Trupiej Wdowy i przydusza ją do krawędzi dachu. Trupia Wdowa wystrzeliwuje kotwiczkę, by spowolnić ich turlanie się.]

Smuga: Czemu?! Czemu to zrobiłaś?

[Trupia Wdowa śmieje się, kiedy to statek powietrzny Szponu ląduje za Smugą. Kiedy ta jest rozproszona, Trupia Wdowa łapie ją za kaftan.]

Trupia Wdowa: Adieu, chérie.(Żegnaj, kochana)

[Trupia Wdowa wypycha Smugę z krawędzi, uderzając ją stopą na ścianę. Smuga upada na ziemię, z uszkodzonym akceleratorem czasowym. Trupia Wdowa wciąga siebie na górę za pomocą Kotwiczki, a następnie podnosi swój karabin i idzie do statku.]

Trupia Wdowa: [głos w tle] W dzieciństwie, panicznie bałam się pająków. Ktoś mi powiedział, że nic nie czują...

[Cięcie na statek odlatujący z King's Row. Trupia Wdowa wpatruje się w miasto, kiedy drzwi zaczynają się zamykać.]

Trupia Wdowa: [głos w tle] ...że ich serca nie biją. Ale ja znam prawdę. Dopiero kiedy zabijają...

[Drzwi zamykają się, zostawiając Trupią Wdowę w kompletnej ciemności.]

Trupia Wdowa: [głos w tle] ...czują, że naprawdę żyją.

[Cięcie na logo Overwatch.]

Zobacz też Edytuj